Медіа та реклама

Ринок реклами, як і ринок інформаційних технологій вцілому, останнім часом перебуває під пильною увагою державних структур. На це вказує постійно мінливі вимоги законодавства України в цій облості для певних видів товарів і послуг. Наприклад, ліків, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, об’єктів будівництва, фінансових послуг і т.д. Само собою реклама є інструментом маркетингового просування компаній і вимагає правової оцінки для уникнення штрафних санкцій, які можуть зашкодити іміджу компанії.

Credo Consulting Group надає в даному напрямку широкий спектр юридичних послуг, зокрема:

  юридичний супровід та правовий аудит рекламних кампаній і PR-діяльності;

  правовий аналіз окремих рекламних продуктів (телероликов, статей, макетів, матеріалів і т.д.);

  розробка та аналіз договорів про надання рекламних і маркетингових послуг;

юридичний супровід діяльності виробників, розповсюджувачів реклами (як зовнішньої, так і внутрішньої) і рекламодавців;

юридичний супровід реклами окремих видів товарів, у тому числі лікарських засобів, медичної техніки, медичних послуг, тютюнових та алкогольних виробів, цінних паперів та об’єктів будівництва;

представництво інтересів клієнта у відносинах з державними контролюючими органами, у тому числі, Антимонопольним комітетом України, органами з питань захисту прав споживачів, Національною радою з питань телебачення і радіомовлення, органами місцевого самоврядування, іншими органами, які здійснюють контроль і регулювання діяльності з виробництва, розміщення та розповсюдження реклами;

  представництво інтересів клієнта в судах у справах щодо рекламної діяльності;

консультування з питань застосування рекламного законодавства, дотримання конкурентного та антимонопольного законодавства при здійсненні рекламної діяльності.